Chat with us, powered by LiveChat



Cum comand?

     Pe site pot fi vizualizate produsele organizate în funcție de categorii de produse, pe cod de articol, culoare și dimensiuni. Pentru selectia unuia sau a mai multor produse sunt disponibile diverse criterii de filtrare, în funcție de preferințe. Fiecare produs este însoțit de detalii cu privire la descrierea și caracteristicile lui, intervalele de culori și dimensiuni posibile, precum și imagini de prezentare. Ca suport în alegerea dimensiunilor potrivite, este inclus și un ghid al limitarilor pe care il puteti consulta înainte de plasarea comenzii.


     Pentru a plasa o comandă, stabiliti criteriul de selectie, alegeti produsul și apăsati butonul ”Adaugă în coș”. Repetati operatiunea pentru fiecare produs pe care doriti sa-l comandati. După orice adăugare de produs in cos, fereastra care se deschide arata configurația comenzii dvs la momentul respectiv: lista produselor, dimensiunile fiecărui produs, valoarea totală a comenzii. Prețurile afisate pe site includ TVA (19%). Costul transportului se calculeaza in functie de zona de livrare.


    Prin apasarea butonului « Finalizeaza comanda » confirmati faptul ca sunteti de acord cu plata contravalorii produselor comandate.


    In situatia in care vom identifica o eroare de pret la orice produs/e comandat/e, va vom contacta in cel mai scurt timp posibil. Va vom da toate detaliile necesare si va vom oferi fie posibilitatea de a reconfirma comanda la prețul corect, fie aceea de a o anula, fara sa ne asumam obligația de a vinde un produs la un preţ incorect.


    Puteti comanda produse pe site-ul nostru fara a fi necesar sa va creati un cont. In cazul in care alegeti crearea contului, nu este nevoie sa introduceti datele personale ori de cate ori comandati, ele raman in baza noastra de date. Informatiile pe care le furnizati in timpul plasarii comenzii trebuie sa fie reale, actuale si exacte.


    Comanda dvs este acceptata in cazul in care sunt respectate prevederile cuprinse in sectiunea « Termeni si Conditii ». In caz contrar, comanda nu poate fi preluata. De exemplu, nu putem prelua o comanda pentru care datele furnizate nu sunt exacte si fac imposibila predarea corespunzatoare a produselor.


    Contractul de vânzare se consideră încheiat la momentul la care noi acceptam in mod expres comanda. Acceptarea expresa a comenzii este notificata prin transmiterea automata a unui e-mail la adresa pe care ati furnizat-o. Aceasta notificare prezinta o imagine de ansamblu a comenzii pe care ati plasat-o, continand informatii cu privire la : numarul comenzii, descrierea produselor si cantitatea aferenta, pretul per produs, valoarea totala a comenzii, detalii utile cu privire la livrare.


    Comanda dvs poate fi refuzata in urma unei notificari prealabile, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, în cazul în care : (i) banca emitentă a cardului dvs nu acceptă tranzacția, în cazul plății online, (ii) datele furnizate de dvs sunt incomplete sau incorecte, (iii) produsele comandate de dvs nu mai sunt disponibile in stoc, (iv) din orice alte motive neimputabile dvs.


    Orice cheltuieli suportate de dvs în legătură cu încheierea Contractului de vânzare prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanță (ex. conexiune internet) sunt cheltuieli asumate de catre Cumparator.


    Fără a se aduce atingere dreptului pe care il aveti de a va retrage din Contract, puteti renunța la comanda plasată numai înainte de a primi notificarea privind acceptarea comenzii de catre noi. Odata plasata comanda dvs. si acceptata, aceasta nu mai poate suporta modificari si nici nu mai poate fi anulata.
    Dacă aveti alte întrebări, va rugăm să ne scrieti la adresa de mail : [email protected]