Chat with us, powered by LiveChat



1. Definitii

HOME&OFFICE GLASS DESIGN – Denumire conventionala ce face referire la SC HOME&OFFICE GLASS DESIGN SRL

SITE - prin Site se va intelege Domeniul  www.glass-design.ro, subdomeniile acestuia si intreg continutul domeniului sau subdomeniilor.

Prin continut, in sensul prezetelor termeni si conditii se vor intelege urmatoarele:
Oricare dintre informatiile aflate pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;
continutul oricarui e-mail trimis, de catre HOME&OFFICE GLASS DESIGN , CLIENTILOR sai prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
Orice informatie transmisa prin orice mijloc, de catre un angajat al HOME&OFFICE GLASS DESIGN , catre oricare dintre CLIENTII site-ului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acestia;
Informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de HOME&OFFICE GLASS DESIGN  intr-o anumita perioada;
Informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care HOME&OFFICE GLASS DESIGN  are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
Date referitoare la HOME&OFFICE GLASS DESIGN , sau alte date privilegiate ale acesteia.


CAMPANIE - actiunea de a expune in scop comercial, exclusiv in mod electronic si doar prin intermediul site-ului a unui numar finit de produse avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre HOME&OFFICE GLASS DESIGN. 

SERVICIU - serviciul de comert electronic, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice. 

MEMBRU - Persoana fizica care obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre HOME&OFFICE GLASS DESIGN  (electronic, telefonic, etc), in baza unui acord de utilizare existent intre HOME&OFFICE GLASS DESIGN si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

CONT - ansamblul format dintr-o adresa de e-mail, nume, prenume, nr. telefon si o parola care permit unui singur MEMBRU accesul la zone restrictionate ale SITEULUI prin care se face accesul la SERVICIU/contractare. 

CLIENT - Persoana fizica care are calitatea de MEMBRU HOME&OFFICE GLASS DESIGN  si/sau persoana care a plasat cel putin o comanda pe site.

DOCUMENT - prezentele Termeni si Conditii

CONTRACT la distanta – conform definitiei cuprinse in O.G. 34/2014 orice contract încheiat între profesionist şi consumator în cadrul unui sistem de vânzări sau de prestare de servicii la distanţă organizat, fără prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanţă, până la şi inclusiv în momentul în care este încheiat contractul;

NEWSLETTER / ALERTA - mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS), asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre HOME&OFFICE GLASS DESIGN  intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea HOME&OFFICE GLASS DESIGN  cu referire la informatiile continute de acesta.

TRANZACTIE - incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea sau promisiunea de vanzare a unui produs / serviciu de catre HOME&OFFICE GLASS DESIGN  catre Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre HOME&OFFICE GLASS DESIGN , indiferent de modalitatea de livrare;

2. General 

  1.  Prin intermediul termenilor si conditiilor se stabileste modul de utilizare a Siteului/Continutului/Serviciului de catre Membru sau Client, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre HOME&OFFICE GLASS DESIGN  si acesta.
  2. Folosirea, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, Continutului/Serviciului, implica aderarea Membrului sau Clientului la prezentele termeni si conditii in afara de cazul in care continutul respectiv nu are conditii de folosire distinct formulate.
  3. Accesul la Serviciu se face exclusiv prin accesarea siteului public disponibil  www.glass-design.ro.
  4. Prin folosirea Siteului/Continutului/Serviciului, Membrul sau Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg din folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse Siteului, Continutului, Serviciului, HOME&OFFICE GLASS DESIGN  sau oricarui tert cu care HOME&OFFICE GLASS DESIGN  are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia Romana in vigoare.
  5.  In cazul in care Clientul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru prezentele Termeni si Conditii, se va considera ca respectivul Client a renuntat la: accesul la Serviciu, alte servicii/produse oferite de HOME&OFFICE GLASS DESIGN prin intermediul Site-ului, primirea newslettere-lor/alertelor si/sau comunicarilor din partea HOME&OFFICE GLASS DESIGN  de orice natura (posta electronica, apel telefonic, SMS etc), fara nicio garantie ulterioara din partea HOME&OFFICE GLASS DESIGN, sens in care HOME&OFFICE GLASS DESIGN va sterge toate datele care fac referire la acesta din baza sa de date, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti un a fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata pretinde celeilalte daune-interese in maxim 30 de zile de la notificarea scrisa a clientului.
  6. Cu toate acestea, Clientul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord si/sau a nu accepta documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.
  7.  Pentru a-si exercita dreptul prevazut la art 2.5, clientul poate sa contacteze HOME&OFFICE GLASS DESIGN, sau sa foloseasca legaturile din continutul primit de la HOME&OFFICE GLASS DESIGN destinate acestui scop.
  8. Clientul nu poate sa revoce acordul exprimat in favoarea Documentului pe durata derularii unui Contract sau pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de  HOME&OFFICE GLASS DESIGN.
  9. In cazul in care Clientul a achitat contravaloarea tuturor Contractelor incheiate cu HOME&OFFICE GLASS DESIGN  si isi revoca acordul exprimat in favoarea Documentului durata derularii unei Comenzi, Clientul va indica motivele revocarii acordului. Daca in urma revocarii acordului, clientul solicita in mod expres si neechivoc anularea comenzilor aflate in derulare, HOME&OFFICE GLASS DESIGN  nu este obligata sa le anuleze si/sau sa ramburseze clientului sumele achitate.
  10. Acest Site este adresat doar Membrilor/Clientilor persoane fizice care au cel putin 18 ani, care au parcurs etapele inregistrarii corespunzatoare si care nu au fost suspendati sau inlaturati de catre HOME&OFFICE GLASS DESIGN, indiferent de motivul suspendarii sau al inlaturarii. Posibilitatea de a comanda online este disponibila doar persoanelor cu domiciliul in Romania.

3. Continut 

  1. Continutul prezentului SITE este proprietatea exclusiva a HOME&OFFICE GLASS DESIGN, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).
  2. Membrul sau Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu termenii si conditiile site-ului
  3.  Niciun continut transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea HOME&OFFICE GLASS DESIGN si/sau al angajatului HOME&OFFICE GLASS DESIGN care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
  4. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

 

4. Contact 

  1. HOME&OFFICE GLASS DESIGN  publica pe site, datele de identificare si contact, actualizate spre informarea Clientilor sau Membrilor.
  2. Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, Membrul sau Clientul permite HOME&OFFICE GLASS DESIGN   sa il contacteze prin orice mijloc disponibil, incluzand si mijloacele electronice, respectiv posta electronica (e-mail, SMS).
  3. Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea HOME&OFFICE GLASS DESIGN de a contacta Membrul sau Clientul.
  4. HOME&OFFICE GLASS DESIGN isi rezerva dreptul de a nu raspunde solicitarilor de orice natura, care nu au legatura cu produsele/serviciile prezente pe site sau cu un contract incheiat cu un Membru sau Client, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, apel telefonic, SMS, etc).

5. Newslettere si alerte 

  1.  In momentul in care, Membrul sau Clientul isi creaza un Cont pe Site, accepta Documentul (Termeni si Conditii), se va considera ca si-a exprimat acordul cu privire la primirea de newslettere si/sau alerte din partea HOME&OFFICE GLASS DESIGN, transmise prin posta electronica (e-mail, SMS) si/sau apel telefonic. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client sau Membru, poate fi modificata in orice moment, cu respectarea prevederilor art. 5.3.
  2. Datele preluate de la un Membru sau Client, in scopul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor, pot si vor fi folosite de catre HOME&OFFICE GLASS DESIGN  in limitele Politicii de confidentialitate.
  3. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor de catre Membru sau Client se poate face in orice moment prin solicitarea transmisa HOME&OFFICE GLASS DESIGN , de catre Membru sau Client;
  4. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru document.
  5. HOME&OFFICE GLASS DESIGN  nu va include in newslettere si/sau alertele transmise Membrului sau Clientului, nici un alt fel de material publicitar sub forma de continut care sa faca referire la vreun tert care nu este partener al HOME&OFFICE GLASS DESIGN , la momentul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor. 

 

6. Politica de vanzare online 

6.1. Accesul la serviciu

  • 6.1.1. Accesul la serviciu este permis oricarui Membru care poseda sau isi creeaza un Cont sau oricărui Client ce va apela la varianta de comanda rapida (fara cont)
  • 6.1.2. Pentru a i se permite accesul la serviciu, Membrul va trebui sa accepte Termenii si Conditiile ce reglementeaza raportul juridic dintre HOME&OFFICE GLASS DESIGN si client/membru
  • 6.1.3. HOME&OFFICE GLASS DESIGN isi rezerva dreptul de a restrictiona sau exclude accesul Clientului la Serviciu, si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate si de a sterge sau restrictiona Contul acestuia, in limitele legii, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului pe site, accesul si existenta Contului acestuia ar putea prejudicia sau prejudiciaza in vreun fel HOME&OFFICE GLASS DESIGN. Clientul se poate adresa, in scris, Departamentului de Relatii cu Clientii al companiei, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.
  • 6.1.4. Fiecare Membru poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Membri/Clienti.


6.2. Produse si servicii

  • 6.2.1. HOME&OFFICE GLASS DESIGN poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care HOME&OFFICE GLASS DESIGN are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.
  • 6.2.2. Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.
  • 6.2.3. HOME&OFFICE GLASS DESIGN poate limita unuia sau mai multor Clienti, capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, in conditiile art. 6.1.
  • 6.2.4. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.
  • 6.2.7. Facturarea produselor achizitionate se va emite exclusiv in LEI. In cazul in care plata se efectueaza prin card bancar, HOME&OFFICE GLASS DESIGN va debita contul curent al Clientului cu sumele reprezentand contravaloarea produselor comandate, ulterior transmiterii catre acesta din urma a confirmarii comenzii.
  • 6.2.8. In cazul platilor online HOME&OFFICE GLASS DESIGN nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de moneda nationala. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Clientul.
  • 6.2.9. Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si/sau serviciilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea HOME&OFFICE GLASS DESIGN, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
  • 6.2.10. In descrierea produselor si/sau serviciilor HOME&OFFICE GLASS DESIGN isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii / etc.) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective.

 


6.3. Comanda online

  • ·6.3.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site, prin adaugarea produsului/produselor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. O data adaugat in cosul de cumparaturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista pe stoc. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine rezervarea automata a respectivului produs.
  • 6.3.2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
  •  6.3.3. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca HOME&OFFICE GLASS DESIGN poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de HOME&OFFICE GLASS DESIGN si prevazut in cadrul prezentului Document, in orice situatie in care este necesara contactarea Clientului.
  •  6.3.4. HOME&OFFICE GLASS DESIGN poate denunta unilateral comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
  • 6.3.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online;
  • 6.3.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de HOME&OFFICE GLASS DESIGN, in cazul platii online;
  • 6.3.4.3. datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte;
  • 6.3.4.4. activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura, sau prejudiciaza in orice fel HOME&OFFICE GLASS DESIGN si/sau partenerii acestuia;
  • 6.3.4.5 realizarea a mai mult de o incercare de livrare consecutiva, esuata;
  • 6.3.5. Clientul poate renunta la o comanda efectuata, atunci cand este contactat in conformitate cu art. 7.3.3.;
  • 6.3.6. In cazul in care Clientul renunta in cadrul termenului legal de retragere din contract, la o comanda efectuata, pentru care plata a fost efectuata cu card bancar si in care banca emitenta a cardului Clientului a virat sumele achitate in contul HOME&OFFICE GLASS DESIGN, suma aceasta va fi returnata de catre HOME&OFFICE GLASS DESIGN in maximum 30 zile calendaristice de la data la care aceasta din urma a luat la cunostinta acest fapt, in contul IBAN indicat in scris de catre Client.
  • 6.3.7. In cazul in care un produs comandat de catre Client, efectuand in prealabil o plata cu card bancar nu poate fi livrat de catre HOME&OFFICE GLASS DESIGN, din culpa sa sau din culpa unui tert, HOME&OFFICE GLASS DESIGN va informa clientul asupra acestui fapt si va depune toate diligentele legale pentru recuperarea sumei si returnarea in contul Clientului, in termen de 14 zile lucratoare de la recuperarea acestei sume, daca recuperarea se impune.
  • 6.3.8. Clientul nu are dreptul de a modifica continutul unei comenzi dupa ce aceasta a fost pregatita sau expediata.
  • 6.3.9. Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea HOME&OFFICE GLASS DESIGN, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
  • 6.3.10. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client dupa momentul efectuarii modificarii, luandu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.

6.4. Comanda telefonica

  • 6.4.1. Clientul / Membrul HOME&OFFICE GLASS DESIGN  poate efectua comenzi telefonice.

7. Refuzul receptionarii coletului si Returnarea produselor 

  1.  Clientul HOME&OFFICE GLASS DESIGN  poate refuza receptionarea coletului ce contine produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, sau, dupa caz, poate returna produsele, in urmatoarele situatii:
  2. Coletul prezinta deteriorari severe;
  3. Produsele au fost livrate / facturat gresit;
  4. Produsele prezinta defecte de fabricatie;
  5. Produsele nu corespund descrierii;
  6. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris HOME&OFFICE GLASS DESIGN  ca renunta la cumparare, cu respectarea termenului de 14 zile calendaristice de la primirea produsului conform prevederilor OG 34/2014 și cu conditia nedesigilarii coletului.
  7. Avand in vedere ca produsele comercializate de HOME&OFFICE GLASS DESIGN , sunt produse ce sunt exceptate de la dreptul de retragere, conform art. 16 din OG 34/2014.
  8. Clientul se obliga sa notifice HOME&OFFICE GLASS DESIGN , intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor.
  9. Clientului care a notificat HOME&OFFICE GLASS DESIGN  conform art 7.8.2, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile calendaristice, in caz contrar, HOME&OFFICE GLASS DESIGN  considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.
  10. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului.
  11. In cazul inlocuirii produsului cu unul avand marimea nou comandata, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
  12.  Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.


Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in:

Ordonata de urgenta nr 34 / 2014 - http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf 

Ordonanta nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta. http://www.legi-internet.ro/index.php?id=59 

Lege nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta
http://www.legi-internet.ro/index.php?id=61

Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email sau la unul din numerele de telefon afisate pe www.glass-design.ro.

 


Limitare de responsabilitate

HOME&OFFICE GLASS DESIGN  nu poate fi responsabila in nici un fel in fata nici unui Membru/Client care utilizeaza Site-ul sau Continutul, altfel decat in limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii.

 

8. Forta majora si cazul fortuit

  1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.
  2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat, va aduce la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.
  3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.
  4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte daune-interese.
  5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului dar in limitele art. 9.3.